tiistai 10. marraskuuta 2015

Kirjoitusinspiraatio leimahti liekkeihin!

Heipä hei kaikki kirjoittajat siellä ruudun toisella puolella. Missä olette? Mitä teille kuuluu? Lukeeko tätä minun blogiani enää kukaan? Täytyy myöntää, ettei kirjoitusinspiraatiota ole 2 vuoteen pahemmmin näkynyt. Nyt loppuvuoden kynnyksellä Kirjoitusinspiraationi leimahti liekkeihin! Ette ikinä arvaa millä keinolla!

Tässä on tapahtunut paljon siinä ajassa jolloin olin kirjoittamatta yhtään mitään. Olen valmistunut koulusta, olen mennyt kihloihin ihanan miehen kanssa ja elinvuosia tullut lisää. Täytin tänä vuonna 20 vuotta.

Päätin nyt aloittaa taas havittelemaan käsikirjoituksen valmistumista ja jatkaa tietäni kohti kirjailijan uraa. Toivottavasti kirjoituskipinä jatkuisi mahdollisimman pitkään ja ideoita riittäisi.

Kertokaa mitä teille kuuluu! Mulla menee ainakin loistavasti ja nyt vielä paremmin, kun sain kirjoitusharrastukseni takaisin. Kauan siinä kirjoitusinspiraation hapuilemisessa menikin,
Kirjoitusinspis sai alkunsa uudelleen katsoessani rakkaani kanssa uusinta James Bond leffaa. Mainio leffa, kannattaa mennä kattoo!

Uudessa käsikirjoituksessani on nyt 3 sivua jo ja tämä on aivan erilainen rakkaustarina, kuin edelliseni. Tässä ei ole enää yliluonnollisia olentoja. Mutta muuten jatketaan samaa kaavaa. :)

Kommentoikaa ihmeessä, jos teitä lukijoita siellä vielä on!

2 kommenttia:

  1. Onnittelut vielä kihloista! Ei kirjoitustauko suinkaan ole aina pahaksi, en minäkään kirjoittanut opiskeluvuosina juuri ollenkaan. Monella kirjoittajalla on kausia, jolloin ei yksinkertaisesti ehdi.

    Mutta näinhän se menee, elämä jatkuu vaikka kässärit vaihtuu. :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ;-) Mulla oli nyt ensimmäinen pitempi kausi kirjoittamatta. Se tuntu jo siltä, et meinaanko enää koskaan kirjoittaa, mut kyl mä sitä tekstiä aion tuottaa paperille edelleen :)

    VastaaPoista